2012. augusztus 11., szombat

OMG!

uhhhh!!! Hát akkor dobpergést kérnék! Életem, és blog legelső DÍJA! 
Köszönöm Vii-nek a meglepit, és egyben a fejlécet is!




Amit tennem kell...
1. 11 dolgot kell írnom magamról
2. A jelölő minden kérdésére válaszolnom szükséges.
3. 11 kérdést kell feltennem a jelölteknek.
4. A díjat tovább adni három embernek és linkelni a blogjukat.
Magamról:
1. egy hétköznapi 17 éves lány vagyok
2. most fogok érettségizni, és anya rágja a fülem a továbbtanulásban :/
3. imádom a sportokat, amik közül a bokszot verseny szinten űzöm, 
ezen kívül a tánc, és a foci a nagy kedvenc :)
4. a történeteim írása közben kikapcsolódom, és elfelejtek minden zavaró tényezőt 
5. még sohasem voltam szerelmes <3
6. sokan mondják milyen idegesítő egy kisöcs, nekem viszont ő a kis hercegem :)
7. félek a kocsi vezetéstől :/
8. ezért motoron boldogítom nyiregy utcáit :)
9. imádok utazgatni
10. a kedvenc tantárgyam a töri :)
11. anyukám vett rá, hogy nyissam meg ezt a blogot :)

Vii kérdései:
1. Mi az amiért bármit megadnál?
 Huh, hát ez nehéz kérdés... talán mindent megadnék azért, hogy visszakapjam
azt az embert akit apámnak nevezhetek
2. Ki a példaképed?
 Én azt vallom, hogy minden ember magát tisztelje a legjobban!
3. Hogy állsz a valóságshow-kkal?
eléggé jól. Mármint nem látom mi értelme van ezeknek a baromságoknak, de
kifejezetten sokat nevetek rajtuk :)
4. Kávé vagy energiaital?
Energia ital!
5. Mi a kedvenc számod?
Christina Aguilera - El Beso del Final
6. Karrier vagy család?
Karrier! Anyukám mindig azt mondja, hogyha ő a családját választotta volna,
mikor ezt a kérdést felteszik neki, akkor nem tartana ott, ahol most...
7. Mi a szerencse számod?
15 ezen a napon születtem én is és az öcsikém is, a nővérem pedig 15-én
találta meg élete párját :)
8. Kedvenc fagyi?
KEDVEN?! én minden fajta fagyit megeszek :)
9. Életed legboldogabb pillanata?
Mikor kijutottam a megyei bajnokságra bokszban. :)
10. Legrosszabb tulajdonságod?
Túl nagy a szám. Akkor beszélek mindig mikor nem kéne, és van hogy 
ezekkel nagy galibát tudok okozni :)
11. Mi a mottód?
Mindig légy önmagad! Az élet túl rövid ahhoz, hogy más légy!

Kérdéseim:
1. Kedvenc író?
2. Miért/Kiért kezdtél el írni?
3. Legfelejthetetlenebb pillanat?
4. Szőke haj kék szem, vagy barna haj barna szem? Milyen a pasi ideálod?
5. Voltál már valaha szerelmes?
6. Ki volt rád a legnagyobb hatással az életedben?
7. Mit szeretsz magadban?
8. Legviccesebb story?
9. Romantikus vacsora, vagy extrém randi?
10. Példaképed?
11. Akiért bármit megtennél...
Meglepetés nekik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése